marți, 26 august 2008

friends for ever

Okay. n`o sa generalizez aici.. ptr ca ..nu vreau ca anumite persoane sa se simta jignite.

Odata ce, cineva iti da verdictul : u`re my bestfriend.. ar trebui sa te simti mai mult decat privilegiat. Cuvantul asta nu e deajuns. E ca si cum un rege l`ar boteza pe un luptator inzestrat , cavaler. Adica isi pune viata in mainile lui. asta se intampla cu si best friends. Astfel de situatie trebuie egalata ca o relatie a unui cuplu: ca sa primesti, trebui sa dai. dar cand tu BEST FRIENDU`le dai numai dureri de cap, cum poti sa mai astepti ceva de la acea persoana? eE absurd. Si unii ma judeca pe mine.. pentru ca nu am o asemenea persoana in viata mea., dar ei nu inteleg.. dc sa trec prin asemenea situatii?.... am prieteni... si ma jur ca as baga mana in foc pentru unii. UNII.ma bucura faptul ca am mai multe genuri de caracter langa mine si stiu ce.. si cum pot discuta cu fiecare, astefel incat.. nu mai simt nevoia de un best friend.. pentru ca.... notiunea asta ..nu exista.. timpul trece ..omul se schimba... Nu pot intelege.. cum potis a te jocu cu sufletul cuiva cand stii k acea persoana te considera o divinitate .. pentru faptul ca... asculti ceea ce are de spus... e tottal aiurea....



nothing lasts forever... and we both know hearts could change.


eu imi gasesc prietenul de nadejde in persoana iubita, .... nu multi au norocul asta

Niciun comentariu: