miercuri, 27 august 2008

EMO.

A scapat totul de sub control. nu`mi vine sa cred unde s`a putut ajunge din cauza asta. pana acum 2 3 ani totul era mai mult decat okay... un emo.. era acea persoana careia ii placea sa`si exteriorizeze sentimentele, o persoana ..filosofica, o persoana romantica * si nu ma refer la plimbari pe malul marii la apus de soare:) * defapt cuvantul EMO vine de la emotional... Era okay totul .. ptr ca ..chiar respectai o asemenea persoana, ptr ca stiai ca are ceva in cap.. stiai k poti discuta. dar acum?!?! cand totul a devenit fashion ptr copii rasfatati?... m`am uitat atenta la emo din ziua de azi.. pusti/pustoaice de 12 13 ani se cred emo.. ptr ca... nu le dau parintii destui bani la scoala.. ptr ca.. nu se descurca la scoala ( si se poarta de parca nu ar fi vina lor! ) Pustoaice de 12 ani ..le`am vazut bete moarte prin rockoteci, plangeau ptr ca le`a lasat 'iubitu' *si el emo* nu mi`a venit sa cred. asta este viitorul tarii?... wow.


am vazut acum 1 sapt o emisiune pe B1TV avea numele : "generatia copiilor tristi. EMO moda sau .... stare de spirit" ceva de genu.. nu mai tin minte exact.. Erau invitati 4 emo. un tip Paul *care are tot respectul meu, si daca printr`o coincidenta divina .. va ajunge sa citeasca blogul meu...TREABA BUNA FRATE!* care statea cu prezentatoarea si cu o femeie psiholog la un pupitru si .. discutau.. si ceilalti 3 emo stateau toti la un alt pupitru. Ei bine.. tipu asta Paul.. a vorbit pe toata durata emisiunii.. a explicat oamenilor.. ce simbolizeaza si bretonul lui... dc este el .. emo.. defapt ..chiar el a spus ca el nu e emo ptr ca... are anumite greutati in viata... toata lumea le are.. el este emo ptr ca stie k ..este o fire sentimentala.. filosofica.. exact ce am spus mai sus.. si .. k... stilul i se potriveste. a fost intrebat ..ce il intristeaza.. a raspuns ca . societatea . ptr ca nu este dreapta *poate k nu cu aceste cuvinte.. dar asta s`a inteles* da.. poate k asta e un motiv...dar cand imi aduc aminte k.. i`a intrebat si pe ceilalti emo.. aceeasi chestie.. ei au inceputs a rada habar nu aveau pe ce lume triesc... M`am umplut de nervi.. cand vedeam k omu` ala statea acolo si incerca sa convinga tzara asta de kkt . k.. parca totusi.. si astia emo.. au un scop.. ei .. ei distrugeau tot ce el cladea cu atata greutate. Deci... cum sa nu`i urasti?... cand ei nu stiu despre ce e vorba.. e ca si cum.. eo as spune k sunt punkista adevarata.. dar.. sa cred k punkul e o mancare ce se serveste cu branza...


pana la urma.. gata cu toleranta! trebuie sa ne revenim!!!!

Niciun comentariu: